مطالب فرهنگي از سراسر وب
شرح و برسي اخبار علمي فرهنگي و هنري

بج سينه چيست ؟

در پاسخ به اين پرسش كه بج سينه چيست ابتدا بايد گفت كه به آن نشان سينه,گل سينه,پلاك سينه,بج كت و … نيز گفته ميشود,از خانواده نشان ها و مدال ها بوده كه معرف سازمان,ارگان و يا گروه وابسته به شخص است و توسط سوزن و يا مگنت به لباس متصل مي گردد ( به صورت رايج توسط سوزن به لباس وصل مي شود ). همراه بودن آن با شما به راحتي اين پيام را كه شما با ماهيت معرف آن مرتبط هستيد را منتقل مي كند البته بدون سرو صدا و كاملا با وقار!

 

استفاده از آن به معناي وابستگي كاري و يا سازماني با علامت درج شده روي آن است كه مي تواند معرف شركتي كه در آن مشغول به كار هستيم ، سازمان و يا گروهي كه در آن هستيم و در مواردي نيز به معناي علاقه به فرهنگ و يا موضوعي هنري ، ملي ، ادبي و ديگر موارد است.

 

همانطور كه گفته شد معني ديگر و يا به عبارتي نام ديگر بج سينه ، بج كت مي باشد كه دليل استفاده رايج از آن به اين دليل است كه اغلب توسط استفاده كننده روي كت نصب مي گردد. به همين دليل پسوند كت در مواقعي رايج تر از سينه شده است.

 

موارد كاربردي و استفاده بج سينه

كارمندان و مديران مجموعه در جلسات رسمي,محيط كاري و اداري,سخنراني ها,همايشها از بج سينه به جهت معرفي وابستگي خود به مجموعه و يا سازماني كه لوگو و آرم روي آن حك شده است استفاده مي كنند.عموما بج سينه نمادي است متشكل از لوگو و يا آرم مجموعه و يا نشان و شعار مشخصي از يك همايش,اجتماع و يا مشابه به آن كه بر روي يك فلز حكاكي و ساخته مي شود.شكيل بودن در عين ظرافت و ايجاد حس شخصيت ،اعتبار و رسميت از ويژگي هاي آن مي باشد.

يكي از موارد مهم در ايجاد هويت بصري (تصويري كه مخاطب از المان ها و نماد هاي مجموعه نسبت به هويت برند در ذهن ايجاد مي كند) استفاده از‌ ابزاري تبليغاتي ايست كه نماينده شركت,سازمان و يا گروه باشد.

 

نشان سينه علاوه بر ايجاد حس تشخص و وفاداري در افراد مجموعه,مي تواند نمايش با معني اي از هويت در قالب لوگو كه نخستين ركن ايجاد يك هويت بصري است شود.

 

بج سينه فلزي ، پلي استري براق و پلاستيكي از انواع رايج بج سينه است كه ارگان هاي مختلف بسته به نياز و انتخاب خود يكي را انتخاب مي كنند. اين تنوع موجود فاكتورهاي مهمي را مانند تامين حق انتخاب مشتريان در بحث قيمت ، زمان و كيفيت را در مي گيرد كه در هريك از آنها يكي از اين دست موارد مشهود است.

جمع بندي

اگر بخواهيم يك جمع بندي درست نماييم ، مي توان نشان سينه را ابزاري كارآمد دانست كه در هرجا و مكاني بتوان آن را معرف خوبي براي كسب و كار خود ناميد. امروزه با گسترش بسترهاي مختلف تبليغاتي همچنان استفاده از ابزارهاي كارآمد مانند بج كت نه تنها كمرنگ نشده كه زمينه بهتري را براي نمايش آن از طريق انتشار تصاوير رسمي در شبكه هاي مجازي ، سايت ها و پوشش هاي مختلف فراهم آورده است.

همراه بودن آن با اتصال روي لباس مانند اتيكت سينه ، مي تواند محدوديت مكان را از آن حذف نموده و فرصت ديده شدن را بدون هيچ مانعي بدهد.

همچنين به دليل ساختار ظاهري و جواهر گونه آن كه با ظرافت همراه است نيز ، حس با ارزش بودن در ايجاد و مخاطب را جذب خود مي نمايد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۱۱:۴۰ ] [ موسي خاني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی